top of page
Mest Klickade Idag 

Invandrartjejer måste sluta dejta svenska män


Dom är överallt nuförtiden. Jag kan knappt ta ett steg utanför dörren här på Södermalm utan att dom våldtar mitt synfält. Dom sticker så i ögonen att man önskar att dom bara kunde försvinna, eller i alla fall att de var iförda stora skynken så man slapp se dom. Varje gång jag ser dom känns det som om Patriarkatet utdelar en tjottablängare mot mitt vackra fejs.

Jag pratar, förstås, om såkallade SKIT-par, alltså Svensk Kille/InvandrarTjej-par.

Okej, nu kanske ni tänker så här: "Klara är du rasist eller, invandrartjejer får väl dejta vem dom vill, de är ju starka, självständiga kvinnor som borde få välja sin egen väg i livet. Om dom vill dejta en svensk kille kan väll ingen hindra dom, eller hur?

NEJ. Bara NEJ. SKIT-fenomenet är genomsyrat av patriarkala föreställningar och värden, samt av rasism och klasshat. Ända sedan det började någon gång på 60-talet har det gett vita, svenska snubbar möjligheten att lura invandrartjejer till att gå med på att vara i ett förhållande där dom är kraftigt underordnade.

Svenska killar blir tillsammans med invandrartjejer, allt från Afrikaner till Asiater, för att de har en sjuk fetish för mörkare tjejer. De agerar på samma sätt som de vita, imperialistiska slavhandlarna agerade på 1800-talet, de roffar åt sig, de tar, de belägrar mörk hud. Det finns ingen balans i ett sådant förhållande, den vita mannen är enbart ute efter att få känna sig överordnad.

Invandrartjejer, fattar ni inte att den enda anledningen till att den vita mannen, den mest privilegierade arten på jorden, försöker få tag i er falafel, är för att ni är en fetish för dom?

Om ni inte fattar det måste ni lyssna NOGA på vad jag har att säga.

Svenska män som ränner efter invandrartjejer är sjuka i huvudet. De har alla drabbats av något som i folkmun kallas för "Falafelfeber".

Falafelfeber får svenska män att sluta tråna efter starka, svenska tjejer (som jag) och byta ut oss mot våra kortare och mörkare systrar, alltså ni. Sjukdomen får inte bara svenskar att dejta utanför sin etnicitet, den får också svenska män att se på er som om ni vore slavar från "1000 och en natt".

Hur kan ni inte inse att ni blir utnyttjade av dessa vita, svenska rövhål?

Och liksom, dem dejtar er inte för hur ni ser ut, för liksom, ta inte illa upp nu, men ni kanske inte är världens snyggaste...så liksom, de dejtar er bara för att ni är invandrartjejer. Fattar ni hur rasistiskt det är? Begriper ni ingenting?

Och vad ska vi svenska tjejer göra nu när ni dejtar alla svenska killar? Ska vi liksom, dejta invandrarkillarna eller vaddå? Asså ta inte illa upp, men de är ganska korta och luktar lite...de är perfekta för er, men svenska killar är liksom våra..

Okej, jag är jättearg men jag tror jag har fört fram mitt budskap. Invandrartjejer, ni måste sluta vara offer i svenska mäns rasistiska våldtäktsfantasier. Svenska killar, ni måste sluta se på invandrartjejer som en fetish och liksom, komma tillbaka till mig och mina kompisar.

Hjälp mig att få ett stopp på utnyttjandet av invandrartjejer, twittra under #SKITpar

Klaras twitter: @Rabattsnippan

ANNONS:

mer viralt

bottom of page