top of page
Mest Klickade Idag 

Klart de återvändande ISIS krigarna ska få stöd och bostad


20-åriga anti-rasiten Astrid Höök vill att vi har en mer human inställning till återvändande ISIS krigare

Det finns en grej, eller snarare en grupp människor som ingen verkar våga ta i med tång. De har blivit en Paria i vårt samhälle och ingen verkar vara modig nog att ta hand om dem och ge dem stödet de behöver. Den undanskuffning som dessa männsikor möter i vardagen är rent utav äcklig och fast de gjort dåliga val och hamnat snett är de bara människor som förtjänar medmänskllighet som vilken annan människa som helst. Jag pratar förstås, om Svenska Jihadister som har rest för att kriga för ISIS och som nu återvänt till Sverige.

De unga muslimerna som väljer att åka till Mellanöstern för att strida för sin tro förtjänar mer än såhär. Ja de må ha mördat några människor och ja de kanske våldtagit några kvinnor, och jag förlåter verkligen inte det, men kom igen, det här är ett KRIG och de är fortfarande människor och förtjänar att bli behandlade på det sättet i alla situationer. Vi måste välkomna dessa unga, modiga, unga männen som hamnat på sniskan, tillbaka in i det Svenska samhället och göra vårt bästa för att rehabilitera dem och ge dem en ny fräsch begynning i Sverige efter de lämnat terrorn, mördandet och våldtagandet bakom sig. Om ni tänker efter så är de ju redan på god väg att bli reformerade annars hade de ju inte varit modiga nog att återvända till Sverige från första början. Pojkarna som återvänder har uppenbarligen sunda sinnen och det finns ingen annan anledning till varför de skulle komma tillbaka till Sverige än att börja om på nytt.

Jag tycker politikerna borde rita upp fler planer för de Jihadister som återvänder till Sverige. Det måste finnas ett system på plats så att dessa unga män inte bara blir arbetslösa och går runt utan bostad. Liksom, vi måste tänka på vad de gått igenom där nere i Syrien och det måste skärrat dem så in i helskotta. Jag föreslår att våra ledare, alla som inte är Jimmie Åkesson inser ser till att vi ger ekonomiskt stöd till krigarna som gör så att de kan komma tillbaks på fötterna och ge dem ett incentiv att börja ett nytt liv i Sverige. Ett litet bidrag, några tusen spänn i månaden. Jag tycker också att de borde få en bostad, inget jätteflådig, men i våra större städers innestäder så att de kan känna sig hemma och integreras i vårt samhälle igen, utan att såklart lämna den färggranna muslimska kulturen bakom sig. Vi måste förstås också ge dem gratis terapi så att jihadisterna kan bli av med sina mentala demoner.

Jag hoppas politikerna lyssnar på mig och de miljoner toleranta Svenskarna som delar min syn på det här. Vi kan inte låta de Svenska jihadisterna bli Paria i deras egna land. JA, de har begått mistag, men vem har inte det? Och NEJ jag förlåter dem inte, men de är fortfarande människor och i slutändan är det vårt ansvar som Svenskar att ge dem ett bekvämt liv. Om ni inte håller med mig så är ni säkert Sverigedemokrater och då räknas ju inte er åsikt. Ni tror bara att alla muslimer är terrorister, men det är ni som är rasister.

Gå med i folkrörelsen, låt oss skapa en ny, strålande början för de som lämnat ISIS, för att diskutera, twittra under #VåraKrigare

ANNONS:

mer viralt

bottom of page