top of page
Mest Klickade Idag 

Sofia Hellqvist är en kossa som tog Prins Carl Philip ifrån mig


Astrid Höök är en 20-årig feminist som tycker att Prins Carl Philip har gjort fel val

Jag blir så förbannad. Jag skakar av ilska. Jag fattar inte hur han kunde välja HENNE. Jag fattar inte vad han ser i den där beniga, taniga, tandgluggtrolliga bitchen. Hon är ju inte ens vacker och ändå så väljer, han, en FUCKING prins, henne. Jag hatar henne. Hon har förstört allt. Hon har förstört hela min dröm om att gifta mig med Carl Philip och bli en prinsessa. Jag har haft den drömmen sen jag var en liten flicka. Jag kollade på prinsessfilmer, klädde mig i prinsesskläder och lekte med prinsessdockor hela min barndom. Hela mitt liv har gått ut på att försöka träffa Carl Philip, att försöka förföra honom, att göra honom till min. Fattar ni hur det känns när HON, en tjej med tänder som Moses måste ha delat, tågar in där i kyrkan med världens vackraste smink, världens vackraste klänning och hundratals leende ansikten strålandes mot henne. Hur tror du det känns när Carl Philip tittade på henne som om hon var en bit julskinka och bara tänkte på hur han skulle skända henne senare på bröllopsnatten. Jag kunde inte lyssna på hennes tal, det var för mycket, hon såg så himla NÖJD ut, som om hon tänkte ”Äntligen har min plan gått i uppfyllelse, äntligen har jag snärjt prinsen Sofia Hellqvist är en riktig gold-digger. Hon bryr sig inte om dig Philip. Hon bryr som bara om glittret och glamouren. Nu har hon fått som hon ville, nu är hon prinesessa, det var hennes plan hela tiden. Hon slingrade sig in i kungahuset som en kalkylerande honorm. Hon vill ha din status, dina pengar, men hon vill inte ha dig. Jag vill ha dig. Jag vill ha dig för att du är du. För att jag älskar ditt skägg, för att du ser så snygg ut i uniform, och för att jag vet att du skulle älska mig tillbaka. Vi skulle haft det perfekta bröllopet. Jag hade burit upp klänningen mycket bättre än Sofia.

Jag fattar inte hur du kunde välja en Slitz tjej. Jag fattar inte hur du kunde välja en tjej som har varit med i Paradise Hotel. Du är en prins för i helvete – du kan inte välja en slampa som har tatueringar och som supit skallen av sig hela sitt liv. Har du ingen skam i kroppen? Hur kan du göra HENNE till prinsessa! Dina förfäder skulle inte tro sina ögon! Dina förfäder hade velat ha MIG. Jag är anständig, har aldrig varit med i Paradise Hotel och jag har aldrig vikit ut mig i någon porrtidning. Jag är den perfekta matchen för dig och det måste du inse. Jag har kroppen, jag har kurvorna, jag har allt. Vad ska du hålla i om natten Carl Philip, benranglet Sofia? Jag har breda, barnbärande höfter som kan bringa dig många framtida kungasöner. Jag kan inte fatta det här. Jag bryter fan ihop. Du var ju min! MIN! Sofia Hellqvist, du tog honom från mig! Du gav inte mig chansen att träffa honom. Du paxade honom i 7 fucking år! Jag kunde ha lärt känna honom nere i Cannes eller whatever, men du slingrade dina kvistarmar runt hans hals och paxade honom. Det är ORÄTTVIST! Du har förstört mitt liva SOFIA! MITT LIV ÄR ÖVER!

TACK SÅ JÄVLA MYCKET! #StickSofia

ANNONS:

mer viralt

bottom of page