top of page
Mest Klickade Idag 

Embla Svensson: Alla män som jobbar på dagis eller skola är pedofiler

Embla Svensson är en 19-årig feminist som läser genusvetenskap

Idag hämtade jag min systerdotter på dagis. När jag kom in på hennes avdelning möttes jag av någonting som framkallade kväljningar. Där satt en man på en stol och läste högt. I mannens knä satt lilla Olivia, min systerdotter. Jag tog självklart fram mobilen och gjorde mig redo att ringa polisen, men innan jag hann slå nummret kom en dagisfröken fram till mig och undrade vem jag skulle hämta. Jag frågade vem mannen var, och enligt henne var han en ny kille som jobbade där. Jag tog tag i Olivia hårt, och vi rusade ut ur byggnaden. Jag var så äcklad. Hur kunde dom låta det här ske. Hur kunde dom anställa honom? Låtsas inte som om ni inte vet vad jag pratar om. Det är så himla uppenbart att om du är en man som jobbar på dagis eller skola så är du där för att tafsa på barn. Det sticks i ögonen att se män bland barn, de liksom förstör för alla starka, toleranta kvinnor som arbetar hårt för att barnen ska få ha det så bra som möjligt och lära sig nya saker. Ett adamsäpple i salladen betyder ingenting annat än att det är något fuffens på gång. Jag kan knappt greppa det faktum att människor kan låta sina barn vara i närheten av en man. Män våldtar. Män är peddosar. Män kallar ungar för fjollor.

Till alla män som jobbar med barn: Föräldrarna och de kvinnliga (riktiga) lärarna hatar er och pratar bakom ryggen på er, de vågar knappt komma in i erat klassrum för att de är rädda för vad de ska upptäcka. Det är så uppenbart att den enda anledning till att du valde det här yrket är så du kan vara nära barn och tillfredställa dina sjuka behov. Du får för fan bånge när ett mattetal blir mindre än 15.

Som föräldrar och familj måste vi anmäla alla män som beteer sig misstänksamt kring barn – nej stryk det – vi måsta anmäla ALLA män som är kring barn. Enligt mina egna beräkningar begår åtminstonde 95% av alla män våldtäkt under deras livstid, så man kan nog säkert säga att 95% av våra barn blir våldtagna varje dag på dagis och skola av manlig personal. Om det inte finns något bevis, se till så att ditt barn ”kommer ihåg” en liten historia om att mannen tafsat på dom och få dom att tro att det har hänt själva. På det sättet kan du förhindra att mannen förgriper sig på någon i framtiden.

Vi måste sluta låta pedofiler arbeta med våra barn. Kvinnor har inte den sjuka fallenhet som män har – okej visst i Amerika händer det ibland att nån kvinnlig lärare ligger med en tonårspojke i klassen, men det är, liksom helt annorlunda. Dom fallen är ganska söta, för då är dom ju faktiskt kära, och dessutom är det en spark mot Patriarkatet, att en kvinna ligger med någon yngre.

Om du är en man som jobbar på en skola eller dagis, sluta. Nu! Ditt peddo! Om du känner någon man som jobbar med barn, visa honom det här och se till så att han vet att ingen vill ha honom. Hejdå peddos

För att diskutera artikeln, twittra under #PeddoMän

Följ Embla ---> @slidfageln

ANNONS:

mer viralt

bottom of page