top of page
Mest Klickade Idag 

Rikard Berg: Det enda sättet att haffa guzz är att behandla dem som skit

Rikard Berg är en 27 årig bartender som förespråkar badboy-idealet.

Lyssna killar. Sluta vara tofflor. Sluta ge tjejer komplimanger. Sluta bjud ut dem på middag. Sluta ge dom blommor. Ni kommer ingen vart med sånt skit. Bitcharna måste tas ned på jorden och det måste ske nu. Jag var som er en gång i tiden. Jag var en riktig pussy som trodde att tjejer ville ha en känslig kille som behandlar dem som prinsessor och som alltid är där för dem. Det tog mig ingenstans. Tjejer respekterade mig inte, de skrattade mig i ansiktet när jag gav dom komplimanger, de bad mig springa ärenden åt dem, och när jag försökte visa mitt intresse viftade dem bort mig som en framfusig hund och sa att de såg på mig som en "kompis". När jag var 16 år hade jag aldrig haft en flickvän. hade aldrig ens kysst en tjej, och hade accepterat det faktum att jag skulle spendera resten av mina dagar som oskuld. Men då hände nånting. Ett skynke föll bort. Plötsligt såg jag kvinnor för vad dom är, jag såg igenom all skit och skalade bort allt överflödigt. Jag såg allt i sin nakenhet. Vi är inget mer än djur. Så jag började träna. Lyfta tungt. Äta bra. Bygga min kropp. Jag blev starkare för var dag som gick och med mina muskler svällde mitt självförtroende. Jag blev arrogant, kaxig, aggressiv. Testosteronet flödade jag kände mig som en kung. Jag pratade annorlunda, jag gick annorlunda och min attityd mot omvärlden blev helt annorlunda. Då kom de krypandes. Sakta men säkert märkte jag hur tjejerna började dras till mig, fnittra i min närhet och se på mig med glöd i ögonen. Det dröjde inte länge innan jag förlorade oskulden och efter det var jag ostoppbar. 1, 2, 3, 10, 20, 50...Jag var det största rövhålet ni kan tänka er mot dem, såg ner på dem, kommenterade deras utseende, ringde dem aldrig tillbaka och sparkade ut dem efter jag hade fått som jag ville. Jag betedde mig som en galning, en psykopat, men de älskade det. Jag gick igenom tjejer som billiga hörlurar, en efter en. Ju värre jag behandlade dem, desto mer ville de ha mig. Tjejer är sjuka i huvudet det råder det inga tvivel om. De älskar psykopater. Du har större chans att haffa guzz som en massmördare än en nördig kille som gillar manga och sånt skit - nu säger jag inte att du ska mörda någon, men det visar verkligen hur sjuka i huvudet kvinnor är. Om du är fast som jag en gång var - sluta respektera kvinnor, sluta ge dem saker, sluta vara deras narr. Börja träna, blir stor och dominant. Se dem för vad dom egentligen är - dem kommer älska dig för det, jag lovar er.

Tjejer hatar snälla killar som ingenting annat - snälla killar är som skräp under deras skor. Tillåt dig inte vara deras toffel, bror. Du har förmågan att bryta dig fri. Sluta bry dig och de kommer flockas till dig som gamar runt en fallen zebra - fast du är ingen zeba, du är ett lejon.

Alla tjejer - ni kan bjäbba hur mycket ni vill, men vi vet både ni och jag att jag har rätt. Bara stå för era sjuka preferenser.

För att diskutera den här artikeln med mig, twittra under #TjejerÄrSkit

ANNONS:

mer viralt

bottom of page