top of page

Zlatan får ny näsa - bekräftar rykten om stundande plastikkirurgi

Sveriges kanske mest kända näsa är snart ett minne blott. Zlatan Ibrahimovic bekräftade i natt rykten om ett planerat skönhetsingrepp - ett så kallat "nose job".

"Nej men, jag har alltid tänkt på det, absolut, jag har bara inte haft tid och pengar, jag kommer ju från Rosengård som ni kanske vet. Jag har spelat den tuffa kungen så länge nu, alla älskar Zlatan liksom, men jag har aldrig riktigt varit schysst mot mig själv inombords, jag har aldrig varit nöjd med mig själv, absolut. Hur många mål jag än gör så försvinner inte smärtan. Nu fan mår jag så dåligt över puckeln, nu måste den bort, Messi och grabbarna kallar mig myrsloken, jag står fan inte ut längre" säger han i ett pressmeddelande.

Enligt Zlatans företrädare är operationen inbokad i December hos en framträdande Italiensk plastikkirurg med över 30 års erfarenhet. - Zlatan nöjer sig bara med det bästa, också i näsväg, meddelar dem.

 Rykande Färska Nyheter och Skvaller    

VÄDER
Skitkallt 

Storken är Sveriges  bästa tidning, absolut - Zlatan Ibrahimovic

bottom of page