top of page

Just nu: Sofia bryter förlovningen med Prins Carl Philip i sista stund


Prinsbröllopet går om intet - Sofia Hellqvist har enligt säkra källor brytit förlovningen med Prins Carl Philip

Klockan 13:46 kom beskedet som kommer att skaka Sverige - det blir inget Prinsbröllop. Källor inifrån hovet bekräftar att Sofia klockan halv två skall ha skingrat alla de människor som gjort henne redo för hennes stora dag, skrikit "jag kan inte göra det här, ställ in bröllopet!" och därefter skall hon ha rusat ut ur byggnaden, tagit en taxi och åkt till Arlanda.

Vi har försökt få tag i Sofia direkt, men det har varit förgäves, vi har däremot lagt beslag på en andrahands intervju som en reporter skall ha gjort genom fönstret på taxin vid ett traffikljus. Detta är vad Sofia hade att säga: - Det här skulle blivit min största dag - jag har sett fram emot det här så länge - men Carl Philip har dolt någonting från mig - något som jag fick reda på idag - något hemskt - han är rojalist! Jag kan inte gifta mig med en sån människa och därför avbryter jag förlovningen omedelbart! Jag borde fattat att någonting inte stod rätt till, slotten, kamerorna, alla dyra smycken - han verkar verkligen gilla kungahuset! Länge leve republiken! Vad som händer nu är oklart, men vi kommer som alltid uppdatera er när det händer! Twittra under #SofiaSticker för att diskutera nyheten

 Rykande Färska Nyheter och Skvaller    

VÄDER
Skitkallt 

Storken är Sveriges  bästa tidning, absolut - Zlatan Ibrahimovic

bottom of page